Meer plezier, passie en poen met droomklanten

Ontdek hoe je je droomklanten aantrekt. Ga aan de slag in de ‘Op reis naar je droomklant Academy’.

Herken je dit?

=

Je hebt wel klanten, maar je krijgt er geen energie van of ze betalen slecht.

=

Je weet niet goed wie je droomklant is en hoe je ze kunt aantrekken om met jou of je aanbod te gaan werken.

=

Je wilt serieus aan de slag met marketing, maar je weet niet waar je moet beginnen. 

=

Je twijfelt of de doelgroep waar je je op richt wel de juiste is en denkt eraan om op een andere doelgroep te focussen. 

=

Je business loopt oké, maar het kriebelt om het leuker, makkelijker en winstgevender te maken. 

=

Je deelt regelmatig je aanbod online, maar er komt geen respons van klanten waar je écht blij van wordt.

Meer droomklanten met een marketingplan

Je weet dat je klanten zich online bevinden. Je hebt gehoord dat het schrijven van blogs goed schijnt te werken en je buurman vertelde dat LinkedIn zorgt voor een groot bereik. Toch lukt het je maar niet om je ideale klanten aan te trekken. En je denkt: “wat doe ik verkeerd?”.

Je business draait oké, maar het zou zoveel leuker kunnen door te werken met meer droomklanten. Je weet alleen niet waar je deze droomklant kunt vinden. Je weet niet welke kanalen ze gebruiken, welke informatie ze willen lezen, welke twijfels ze ervaren en noem maar op. Kortom, je blijft in dezelfde vijver vissen, waardoor die klant waar je wél blij van wordt zich niet voelt aangesproken.

In de “Op reis naar je droomklant Academy” leer je je favoriete doelgroep door en door kennen. Je weet precies waar, wanneer en hoe je je droomklant kunt aantrekken. Door het gesprek aan te gaan met jouw favoriete klant en het creëren van een effectief marketingplan ga jij impact maken.

Wat zijn droomklanten?

Doeners

Klanten die direct JA zeggen tegen je aanbod zonder te twijfelen.

Open-minded

Ze staan open voor feedback en gaan direct aan de slag met je adviezen.

Enthousiastelingen

Ze zijn zo leuk dat het elke keer een feestje is om met ze te werken.

U

Leergierig

Klanten die blind vertrouwen op jouw expertise en die het opnemen als een spons.

Resultaatgericht

Ze gaan er 100% voor, waardoor ze indrukwekkende resultaten behalen.

Fans

Klanten die zo’n fan van jou zijn dat ze je naam van de daken schreeuwen

Kriebelt het bij jou ook om je business leuker en winstgevender te maken? Begin dan met het verzamelen van droomklanten!

Wat levert deze academy je op?

Aan het einde van de academy…

=

Weet je precies hoe je moeten inspelen op je favoriete doelgroep, zodat je je droomklanten gaat aanspreken.

=

Weet je tegen welke klanten je gedag moet zeggen om je business leuker en makkelijker te maken.

=

Heb je een helder stappenplan om je droomklanten aan te trekken en je bedrijf te laten groeien.

=

Heb je altijd inspiratie om content te maken die je klanten interesseren, enthousiasmeren en aanzetten tot actie.

=

Heb je volle focus en weet je precies wat je moet doen om je bedrijf naar een next-level te tillen.

=

Ga je je favoriete klanten aantrekken waar je energie van krijgt, die goed betalen en waar jij écht impact mee kunt maken.

Op reis naar je droomklant Academy

De academy bestaat uit 10 praktische modules. In deze modules vind je video’s, opdrachten, checklists en heel veel voorbeelden.  

Module 1: Introductie

In de eerste module laat ik je kennismaken met de academy en de community. Ik vertel je hoe het werkt, waar je alles kunt vinden en hoe je mijn academy optimaal kan inzetten voor je business. 

Module 2: Stip op de horizon

Om gefocust aan de slag te gaan, bedenk je eerst wat je ultieme doel is met je bedrijf. Ook ga je nadenken over je merkidentiteit door middel van het Golden Circle model.

Module 3: Je ideale klant

Wie is jouw ideale klant? Hoe denken je klanten over je? Hoe bereik jij je klanten op dit moment? In deze module beantwoorden we al deze vragen. 

Module 4: In gesprek met je droomklant

Om je klanten door en door te leren kennen, gaan we je droomklanten onderzoeken. Hierin leer ik je welke methode je het beste kunt gebruiken en hoe je dit vervolgens tot in de puntjes uitwerkt. 

Module 5: Leer waar, wanneer en hoe je je ideale klant bereikt

Om je droomklant te aan te trekken, moet je weten waar, wanneer en hoe je ze bereikt. Daarom ga je aan de slag met klantinterviews.  Een klantinterview is in het begin best lastig en spannend. Daarom geef ik je diverse tips & tricks hoe je dit het beste kunt aanpakken. Ook leer ik je hoe je de resultaten uitwerkt, zodat je het later kunt gebruiken in je marketingplan.

Module 6: Buyer persona

Wat is een buyer persona en hoe kun je dit gebruiken in je marketingplan? Dat ontdek je in deze module. Ik laat je zien hoe je in de huid van je droomklant kruipt. Ook ga je aan de slag met het maken van je eigen klantprofiel!

Module 7: Ga op klantreis

Een klantreis is de reis die jouw (potentële) klanten maken voordat ze een aankoop bij je doen. Het is belangrijk dat jij dit helder hebt. Daarom gaan we in deze module de klantreis van jouw ideale klant in kaart brengen. 

Module 8: Merkidentiteit & merkimago

Wist je dat waar jij als bedrijf voor staat en wat jij wil uitstralen niet altijd overeenkomt met het daadwerkelijke beeld die klanten van jou hebben? Er onstaat een verschil tussen je gewenste merkimago en je daadwerkelijke merkimago. Dit gaan we onderzoeken in deze module. 

Module 9: Verbeter je bedrijf voor hoge klanttevredenheid

In elk bedrijf valt er wel iets te verbeteren. Of het nou je aanbod is, je klantenservice of je website is, er is altijd ruimte voor verbetering. In deze module gaan we kijken welke verbeteringen je klanten graag zouden willen zien. 

Module 10: Je persoonlijke marketingaanpak

Je heb aan het einde van de academy je droomklanten helemaal in kaart gebracht en daar zijn interessante inzichten uit gekomen. Je hebt een buyer persona, je kent de klantreis en je merkimago, en je weet welke bedrijfsverbeteringen je klant graag ziet. Maar wat moet je doen met al deze losse puzzelstukjes? In deze module gaan we er een gericht plan van maken! 

Expert Masterclasses

Regelmatig worden er nieuwe expert masterclasses toegevoegd in de academy. Deze masterclasses gaan over specifieke vakgebieden, strategiën en mindset om je als ondernemer verder te ontwikkelen. 

Suzan van Heck

Hoe krijg ik meer klanten via Google Ads?

Suzan van Heck en ik besloten onze kennis te bundelen en maakten samen deze masterclass. Suzan is Google Ads expert met meer dan 17 jaar ervaring in online marketing. In de masterclass leer je de reis van je (toekomstige) klanten in kaart te brengen en ontdek je de kracht van Google Ads.

Elma Maaskant

Ontdek wat kleuren voor je business doen

Elma Maaskant is ondernemerscoach en eigenaar van het cosmeticabedrijf Creative Cosmetics. In haar masterclass neemt ze je mee in de wereld van Colournostics. Ze laat je zien wat kleuren doen met je onderbewustzijn en welke impact dit heeft op je business.

Naomi Beusink

In 5 stappen een winstgevende funnel bouwen

Naomi Beusink is online campagne expert en weet alles over email funnels. In haar masterclass laat ze je zien welke sales funnels werken als een trein om jouw business te laten groeien. Je ontdekt met welke strategieën je snel leads en klanten aantrekt.

“When you talk, you are only repeating what you already know. But if you listen, you may learn something new”

– Dalai Lama

Iboya Endhoven

Hi, mijn naam is Iboya

Een nuchtere Westlander die opgegroeid is tussen de rozen in het tuinbouwbedrijf van haar vader. Dankzij mijn ondernemende familie wist ik vanaf jongs af aan al dat ik een eigen bedrijf wilde.

Toch liet ik mij tegenhouden door goed bedoelde adviezen zoals: “Voor je dertigste word je niet serieus genomen” of “Je moet eerst ervaring opbouwen, voordat je kunt ondernemen”.

Maar in 2018 ging ik ervoor en begon mijn ondernemersavontuur. Ik had mijn masteropleiding Marketing Management net afgerond en startte mijn bedrijf Booming Marketing. Ik had amper ervaring in het bedrijfsleven, maar tóch had ik binnen no-time een fantastisch klantenbestand opgebouwd. Klanten waar ik blij van word en waar ik écht impact bij kan maken.

En ik ben ervan overtuigd dat dit ook mogelijk is voor andere ondernemers. Klanten aantrekken, waarbij het elke dag een feestje is om met hen te werken! Maar die ook zorgen voor de groei van je bedrijf. Daarom help ik coaches en consultants om hun droomklanten aan te trekken, zodat hun business verder gaat groeien.

Veelgestelde vragen

Voor wie is deze academy?

Deze academy is geschikt voor elke ondernemer die naar een manier zoekt om leukere klanten aan te trekken. Je bent klaar met het leuren aan klanten en je wilt dat ze naar jou toe komen in plaats van andersom. Je verlangt naar een consistente stroom aan droomklanten, zodat het straks elke dag een feestje is om te werken. Daarnaast vind je marketing heel interessant en ben je bereid tijd vrij te maken om je eigen ijzersterke marketingplan te creëren. Deze academy is zowel in te zetten voor business-to-business als voor business-to-consumer ondernemers. 

Wanneer start de academy?

De academy start zodra je je aanmeldt. Direct na betaling krijg je de inloggegevens van de academy toegestuurd en kun je meteen aan de slag met alle modules. 

Hoe lang heb ik toegang tot de academy?

Vanaf de aankoop heb je een jaar lang toegang tot de complete academy. Dat betekent dat je ook toegang krijgt tot alle nieuwe videolessen en masterclasses.   

Is deze academy zakelijk aftrekbaar?

Deze academy verbreedt jouw kennis als ondernemer, daarom is deze investering aftrekbaar als bedrijfskosten. Je mag ook de te betalen btw aftrekken.

Heb je andere vragen?

Staat jouw vraag er niet tussen? Mail dan naar academy@boomingmarketing.nl en binnen 24 uur wordt jouw vraag beantwoord. 

Gratis mini cursus: ontdek je doelgroep

Als je je aanmeldt voor deze gratis mini cursus, krijg je ook gratis marketingtips en inspiratie. Ik ga zorgvuldig om met je gegevens. Voor meer informatie bekijk de privacyverklaring.

You have Successfully Subscribed!